Rollup

Business Marketing met Behulp van de Rollup

De Rollup is een geïntegreerde database systeem dat helpt bedrijven bijhouden van al hun klanten en de verkoop via de producten, diensten en zakelijke transacties. Echter, wanneer de Rollup voor het eerst werd vrijgegeven aan het publiek, waren er een groot aantal gebruikers in de war over hoe het te gebruiken en waarom het zo krachtig.

De Rollup biedt bedrijven met gedetailleerde en accurate rapporten over hoeveel mensen, hoeveel producten, en waar elke verkoop of aankoop plaatsvindt. Bijvoorbeeld, in plaats van het bijhouden van alleen verkoop of aankoop, kunnen bedrijven bij aankoop of verkoop van elk van hun specifieke klanten door de Rollup volgen. Dit wordt gedaan door het hebben van elk van hun verkoop of aankoop in de Rollup vermeld als een sub-rekening, die vervolgens in rapporten, analyses, en andere management tools kunnen worden gebruikt om informatie van klanten te beheren.

In aanvulling op de rapportage van gegevens en het analyseren van het bedrijf de verkoop en marketing inspanningen, de Rollup geeft ook bedrijven de mogelijkheid om grafische en reclame materialen zoals logo's, branding, en key-words volgen. Door deze key-woorden en logo's op de Rollup toe te voegen, bedrijven zijn in staat om precies te zien hoe vaak de sleutelwoorden en logo's zijn gebruikt. Hiermee kunnen bedrijven een meer uitgebreide profiel van hun klanten te creëren en of er wijzigingen moeten worden aangebracht om hun marketing materialen, kunnen ze deze wijzigingen direct te maken.

Door de Rollup te combineren met andere delen van de technologie van het bedrijf, bedrijven zijn in staat om tonnen van de tijd en moeite besparen door het doen alles zelf. Bijvoorbeeld, in plaats van het oproepen van elke klant te vragen om informatie over hen, bedrijven kunnen nu rechtstreeks bellen elke individuele klant en vraag hen om de informatie die ze nodig hebben over het bedrijf of het product dat hij koopt.